Over Centram

Klachten

Het kan gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over onze hulp. U voelt zich niet respectvol behandeld. Of u bent ontevreden over de bereikbaarheid van het buurtteam of over de begeleiding die u krijgt. Wanneer u niet tevreden bent, willen we dat graag van u weten. U kunt dan een klacht indienen.
Hier leest u hoe Stichting Centram omgaat met uw klacht.

Buurttteam Amsterdam Centrum en Veilige Haven zijn onderdeel van Stichting Centram. Bent u cliënt van Buurtteam Amsterdam Centrum of Veilige Haven? Volg dan onderstaande stappen.

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent en willen graag leren hoe wij het beter kunnen doen. Daarom hebben wij met elkaar afspraken gemaakt over hoe we omgaan met klachten.

 

In gesprek met elkaar

Als u ontevreden bent over de hulpverlening of een klacht heeft, kunt u dit in de eerste plaats aangeven bij uw buurtteammedewerker. De buurtteammedewerker gaat eerst zelf met u in gesprek. We onderzoeken wat er aan de hand is en kijken of u er samen uit kan komen.

 

Klacht indienen

Heeft het gesprek niet geholpen en blijft u ontevreden, dan kunt u een klacht indienen bij de buurtteamorganisatie waaronder het buurtteam valt. Dat kan per mail, telefonisch of met een brief. Onderaan deze pagina vindt u de contactgegevens van alle buurtteamorganisaties.

Om uw klacht in behandeling te nemen hebben wij het volgende nodig:

  • Naam, postcode, geboortedatum;
  • Telefoonnummer en/of e-mailadres;
  • Wat er gebeurd is, wanneer dit was en de naam van de persoon over wie de klacht gaat;
  • U mag ons natuurlijk ook laten weten wat u denkt dat een goede oplossing is.

 

Bevestiging
U ontvangt binnen 5 werkdagen een bevestiging van de ontvangst van uw klacht. En verdere uitleg hoe wij omgaan met uw klacht. U hoort dan ook wie uw klacht gaat behandelen.

Afhandeling
De klachtbehandelaar neemt binnen 5 werkdagen contact met u op. Dit is de persoon die u helpt de klacht op de lossen. Samen zoeken we naar een oplossing.

Binnen 6 weken moet er een oplossing zijn voor uw klacht. Als er meer tijd nodig is dan laten wij u dit weten.

Tips & suggesties
Heeft u geen klacht, maar wilt u ons wel een tip geven? Laat het ons dan ook weten.

 

Contact

U kunt uw klacht per mail, telefoon of per brief aan ons doorgeven.

Per mail
klachten@buurtteamamsterdamcentrum.nl

Telefonisch
020 557 33 38

Per brief
Stichting Centram
t.a.v. de klachtencoördinator
Kloveniersburgwal 43
1011 JW Amsterdam

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

en blijf op de hoogte van alle activiteiten en nieuws.