maatschappelijke-dienstverlening-amsterdam

CentraM wil graag weten  wat er leeft bij haar cliënten. Dit is belangrijk om onze dienstverlening, waar nodig, beter te maken.
Daarom vinden wij het belangrijk dat als uw klachten heeft over onze dienstverlening wij dat graag van u horen.

Heeft u een klacht? Stuur deze aan de klachtencoördinator. Dit kan via de post of per e-mail.

Postadres:
CentraM
T.a.v. de Klachtencoördinator
Kloveniersburgwal 43
1011 JW Amsterdam

Of per e-mail: klachten@CentraM.nl

Omschrijft u duidelijk uw klacht. Vermeldt u a.u.b. de datum, om welke vestiging van CentraM het ging. Vermeldt u ook uw huisadres, uw telefoonnummer en eventueel uw e-mailadres.

 

Klik hier voor het inzien van onze informatiefolder klachten en privacy.

 

Indien u het volledige klachtenreglement wilt inzien, kunt u op onderstaande link klikken.

Klachtenreglement CentraM 2013